poniedziałek, 7 listopada 2011

Dla maluchów...

Komplet dla dzieci -jak wyszedł ocenicie sami. Dawno mnie nie było, miałam trochę czasu na przemyślenia i bez urazy-bardzo cieszą mnie wszystkie komentarze ale szczególnie cenię te, w których spotykam się z krytyką moich błędów. Cały czas się uczę i dlatego bardzo cenne są uwagi co sknociłam i jak to naprawić ,a tych niestety jest jak na lekarstwo. Dziękuję  Asket  mojej nauczycielce za komentarz, jej prace zawsze budziły mój zachwyt i podziw dla umiejętności. Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję na więcej takich wpisów.

3 komentarze:

Inmaculada pisze...

Un encantador conjunto.
feliz semana¡¡¡¡

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Oj, rzeczywiście dawno Cię tu nie było, ale za to jak pojawiasz się to z "dużymi gabarytami';) Komplecik bardzo fajny, misowy motyw milutki, ale jak dla mnie za dużo na tym stoliku się dzieje. ja pewnie zrezygnowałabym z tych kwiatów... ale to tylko moje odczucie.

Czekam na kolejne wpisy, Jagodzianka.

Magda pisze...

Bardzo kolorowy komplecik. Radosny:)