piątek, 12 kwietnia 2013

Komplet postarzany....






Dla młodych jako prezent ślubny.


15 komentarzy:

Reyes "El telar de mi abuela" pisze...

Precioso trabajo!!!
Saludos desde Tenerife

Molka pisze...

Beatko pięknie.Pozdrawiam

MonaDecu pisze...

Fantastyczny komplet, wszystko idealnie piękna, ale na kolana powalił mnie zegar. Niesamowity!
Czerwień dodała uroku, wyrazistości i elegancji.
Pozdrawiam,

kasiekw pisze...

fajny komplecik, bardzo lubię takie klimaty

CzekoLady pisze...

Piękny komplet! Myślę, że Państwo Młodzi będą wniebozięci:) Pozdrawiam

rosier pisze...

Cudowny komplet, pięknie pocieniowany i przecierki super!

Gosia pisze...

Wow! Ale cudny komplet! Ten motyw różany boski!

para-kelsoscooks pisze...

Very very beautiful!!!!

Teresita pisze...

Muy bonito!

Nika pisze...

Komplet jest świetny - te przecierki, cieniowania i sam motyw bardzo mi sie podobają:-)

hot-shop pisze...

Piekny komplet. Zawsze jestem pełn apodziwu dla kogoś,kto tworzy zestawy-mi brak cierpliwości i konsekwencji.

Ирина pisze...

очень красивый комплект!

Ania pisze...

Komplet jest zachwycający. Dawno nie widziałam tak pięknie zdekupażowanych rzeczy.
Pozdrawiam

sefora pisze...

Piękny prezent i mistrzowskie wykonanie! Pozdrawiam

Irena Szymczak pisze...

Przepiękny komplet!!!