piątek, 12 kwietnia 2013

Komplet postarzany....






Dla młodych jako prezent ślubny.


14 komentarzy:

Molka pisze...

Beatko pięknie.Pozdrawiam

MonaDecu pisze...

Fantastyczny komplet, wszystko idealnie piękna, ale na kolana powalił mnie zegar. Niesamowity!
Czerwień dodała uroku, wyrazistości i elegancji.
Pozdrawiam,

kasiekw pisze...

fajny komplecik, bardzo lubię takie klimaty

Ruda Galeria pisze...

Piękny komplet! Myślę, że Państwo Młodzi będą wniebozięci:) Pozdrawiam

rosier pisze...

Cudowny komplet, pięknie pocieniowany i przecierki super!

Gosia pisze...

Wow! Ale cudny komplet! Ten motyw różany boski!

para-kelsoscooks pisze...

Very very beautiful!!!!

Teresita pisze...

Muy bonito!

Nika pisze...

Komplet jest świetny - te przecierki, cieniowania i sam motyw bardzo mi sie podobają:-)

Magdalena pisze...

Piekny komplet. Zawsze jestem pełn apodziwu dla kogoś,kto tworzy zestawy-mi brak cierpliwości i konsekwencji.

Ирина pisze...

очень красивый комплект!

Ania pisze...

Komplet jest zachwycający. Dawno nie widziałam tak pięknie zdekupażowanych rzeczy.
Pozdrawiam

sefora pisze...

Piękny prezent i mistrzowskie wykonanie! Pozdrawiam

Irenka pisze...

Przepiękny komplet!!!